A lengőkábeles direkt indítástól nem véd! A reed csövet, tetszés szerint lehet elhelyezni. Érdemes olyan helyet választani, amit feltűnés nélkül tudunk megérinteni a mágnessel. A mágnest én külön tartottam a gyújtáskulcstól és a sebesség váltóra tettem. Ha külön tartjuk a mágnest érdemes a kesztyűtartóba vagy a kardán boxba tartani egy tartalék mágnest. De ezt majd eldönti a gyakorlat. A szóba jöhető helyek műszerfal, kardán box, ajtókárpit, stb. Én egy rossz táska mágnesét használtam fel erre a célra, de ha vastagabb részt választunk, érdemes kipróbálni a mágnes erejét, hogy hatással van-e a reed csőre. A reed csövet ragasztó pisztollyal könnyen oda tudjuk fogatni a kívánt helyre. Alap estben egy rossz biztosítékot teszünk a bizti aljzatba, szervizbe vitelkor egy jóra cseréljük, így nem kell megmutatni az indítás folyamatát, marad minden a régiben. IC= NE555 R1= 8,2 MOhm R2= 920 Ohm C1= 2uF ( 2db hely van kialakítva, a könnyebb beállításhoz) D1= 1N4001 J1= RY12 W-K ( a nyákon több lehetőség van a különböző reléknek kialakítva ) Nyákkészítés előtt, figyelmesen lekövetni a kapott relének megfelelően a fólia rajzot! Ha kell Paint-ban lehet javítani a rajzon, s utána kinyomtatni! J2= Kürt relé B= Lengő bizti aljzat
Ezekkel, az értékekkel 20 másodperc van az indításra.
Az utánépítést segítő fájlok letöltése https://www.dropbox.com/s/5xz0dff50b1zoef/Tr%C3%BCkk%C3%B6s.rar?dl=0
A nyák sprint layout tervezővel készült ,ha kérdésed van vagy segítség kell a megépítésben keresd a szerzőt e mail ben . De itt az oldalon is szívesen válaszolunk a feltett kérdésekre .
Forrás: http://kaqkksystem.ucoz.hu/ |